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vettor.
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September 8, 2017 at 8:12 am #6493
Hello,
the cms layout client is not functional.
The URL field is not active, and the link does not work.
Or find the possibility to activate these links?Best regards
christian@vettor.fr
http://esf-munster.net/17c4520f6cfd1ab53d8745e84681eb49/Authors may ask you for a purchase code to verify that you’ve purchased this item.
• 37067083-e83f-4f06-b916-61079fc83ed8 – 1 Sep 2017 REGULAR LICENSEBonjour,
le cms layout client n’est pas fonctionnel.
Le champ URL n’est pas actif, et le lien ne fonctionne pas.
Ou trouver la possibilité d’activer ces liens?Meilleurs sentiments
CP Cross Power :
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September 13, 2017 at 12:55 pm #6644
Bonjour,
Thank you, I suspected, but could you give me the procedure.
From my side I tried all the cms options, without any result.Merci, je m’en doutais, toutefois pourriez-vous me donner la procédure.
De mon côté j’ai essayé toutes les options du cms, sans aucun résultat.Thank you
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September 13, 2017 at 2:21 pm #6646
Maria DoKeymasterHi! As i said:no availabe any option in cms carousel client settings to show “URL client”. I mean is if you want to show URL client for image(make image clickable) you need to make change code of theme and keep your file when you update theme.It is quite duplicated.
Thank you. -
September 13, 2017 at 10:01 pm #6652
Hello Sen Do Thi!
I modified the cms_carousel – layout.client.php, however I have trouble getting good results. The code in question must exist? On all the sites that we have operated with themeforest, systematically this option is basic on the client pages. Is it possible that the page designer can transfer the said code to us?
The minimum would have been that this code exists on the documents?
Thank you in advance.
ChrisJ’ai modifié le cms_carousel–layout.client.php, toutefois j’ai du mal à obtenir de bons résultats. Le code en question doit bien exister? Sur tous les sites que nous avons exploités avec themeforest, systématiquement cette option est de base sur les pages clients. Est-il possible que le concepteur des pages puisse nous transférer ledit code?
Le minimum eut été que ce code existe sur les documents?
Par avance merci.
Chris -
September 14, 2017 at 9:47 am #6661
Hello,
I encountered another problem, I can not install the icons fontawesome in the text blocks, the shortcode systematically clears?
This is the first time I’ve encountered this problem with Visual Composer?
Do you have another form of coding?Best regards
bonjour,
je rencontre un autre problème, je n’arrive pas à installer les icones fontawesome dans les blocs de texte, le shortcode s’efface systématiquement ?
C’est la première fois que je rencontre ce problème avec Visual Composer?
Avez-vous une autre forme de codage?Meilleurs sentiments
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September 18, 2017 at 10:28 am #6732
unfortunately no, you should be able to send you the screenshot.
This requires a message address to which I can attach the copies.However, I found that by going through the editor of visual composer, I could paste the code that stays online. By returning to the text block unfortunately, code disappears. This practice is not a guarantee of reliability so that the code remains in memory in the scripts. It is therefore impossible once a link is created to return to a block of text to prevent it from erasing again. This is annoying for future users.
Best regards
malheureusement non, il faudrait pouvoir vous faire parvenir la copie d’écran.
Ce qui nécéssite une adresse de messageire à la quelle je peux joindre les copies.Toutefois, jai constaté qu’en passant par l’éditeur de visual composer, j’arrivais à coller le code qui reste en ligne. En retournant sur le bloc de texte malheureusement se code s’efface. Cette pratique n’est pas gage de fiabilité pour que le code reste en mémoire dans les scripts. Il est donc impossible une fois qu’un lien est crée de revenir sur un bloc de texte pour éviter qu’il s’efface à nouveau. C’est gênant pour les futurs utilisateurs.
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September 19, 2017 at 5:04 pm #6754
Maria DoKeymasterThat would be great if you can solved your problem. If you have any further questions, simply respond to this ticket or contact us via zooka.sp@gmail.com
Thank you!
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